2009. december 6., vasárnap

Vasárnap:Tompa vagyok,de holnap már a pokolban leszek,sajna!:(

10:57 van!Full tompa vagyok és álmos!Forog velem a világ kicsit,azt hiszem ennem kellene valamit,de étvágyam és éhség érzetem az viszont nincs!
De legalább ma veszem be az utolsó antibiómat,úgyhogy utána építhetem fel a saját védőflórám!

Iszonyat nincs kedvem menni holnap már melózni,szerintem még pár nap jót tenne!De az is lehet,hogy mivel muszály mennem ezért egy kicsit kiszakadok ebből a betegség mámorból,és pikk-pakk jobban fogom magam érezni!
Mindenesetre ma elmegyek a szerelmemmel átvenni valami korsókat vagy miket,és egy picit felfrissülök remélem,mert totál nyomorultul érzem magam!

Nincs kedvem semmihez,és senkihez!
Basszus kajálnom kellene!Azt hiszem eszek,és utána mondom a szerelmemnek menjünk el valamerre,mert szerintem a kis hűvös levegő jó hatással lenne rám!
Megcsípné a lelkem kicsit a hideg levegő!Felfrissülésre vágyom,testileg meg lelkileg is!

Naaaaa,beszéltünk is,eszek és megyünk!
Csak még kaja után embert faragok magamból!Mert nem nagyon érzem magam szalonképesnek!
Csak még az a kérdés,hogy mi a ..... egyek!Nincs semmi ötletem!

Mindegy!Nem szaporítom a szót!Megyek,vadászok valami táplálékot magamnak!
Addig is csööööööööcs!

Jaaaaaa,amúgy megszereztem a Left 4 Dead-ben az ölj meg 53.595 zombit achievementet!
Wáááááá kemény menet volt,de megvan!Wíííííííí.......:D

Na mentem.......XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése