2009. december 1., kedd

Kedd:Iszonyat beteg vagyok!:(

11:36 van!Már reggel 7 óta fent vagyok,csak szenvedtem össze vissza!
Basszus,vasárnap óta tiszta beteg vagyok!Szombaton a pokolban rám köhögött egy nyomorult nő a kasszában!Még mondtam is,hogy tuti beteg leszek,hát tök igazam lett!Vasárnap arra keltem,hogy köhögök egyfolytában,este meg már a fejem is fájt,szóval tuti lázas voltam,csak nem mértem meg!

Na de tegnap(hétfő) volt az igazi tetőpontja a dolognak!Egész nap feküdtem meg aludtam,de csak nem múlt a fejfájás,azaz a láz,a szerelmem hozott nekem Neo Citrant,azt toltam egész nap,meg Algopyrineztem!Aztán délután hazajött anyósom,megmértük a lázam és 39 volt,azt mondta azonnal öltözzek megyünk a doktornénihez!Hát mit mondjak annyi erőm volt mint egy döglött csigának,de végül elmentünk,és egy csomó várakozás után bejutottam,és a hétre kiírt,mert tényleg hulla beteg vagyok!Felírt valami köptetőt,meg aminek nem nagyon örülök,antibiotikumot,no de mindegy csak gyógyuljak meg!Miután hazajöttünk,megünnepeltük Erika szülinapját,volt torta is,aminek az első falatja után éreztem,hogy ez egy nagy hiba volt megenni!De végül megettem a szeletem!Azután lezuhiztam,bevettem a teáskanál köptetőt,meg az antibiot!Amiből egy nap csak egyet vehetek be,és csak étkezés közben szal tuti valami durva cucc!Ja és az egész dobozban összesen 7 db van!O_O

Aztán mint akit agyonvertek,be is aludtam!És arra keltem,hogy jön fel a torta,próbáltam visszatartani,de nem ment,szóval még jó hogy a szerelmem észnél volt,és kinyitotta nekem az ajtót meg hozott lavórt mert tuti a nappali közepén kidobtam volna a taccsot,szóval jól éreztem,hogy azt a szelet tortát nem kellet volna megennem!
No de a lázam csak nem akart lemenni,most amikor felkeltem reggel 7 körül,akkor megmértem és már csak 38,5 volt aminek én örülök nagyon,mert a láz egy nagyon szemét dolog!

12:02 van!Megyek beveszem a köptetőmet!Aztán rá kellene magam venni valami táplálékra is, de nem nagyon visz rá a lélek,tegnap ettem utoljára akkor is csak 1 túrórudit,ja meg ettem a tortát is de azt ki is hánytam!Szóval enni kellene valamit!
Na majd még lehet re,addig is gyógyulgatok,reményeim szerint!
Eszternek az sms-t pedig köszönöm szépen,igyekszem mielőbb meggyógyulni!Pusza neki!:)

Na mentem,beveszem a napi adagom!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése