2009. december 7., hétfő

Hétfő:Egy pokoli nap kezdete!:P

9:25 van!NEM AKAROK MENNI A POKOLBA!Ááááááá....mentsen meg valaki!!!
No mindegy....ezt buktam!A lényeg,hogy aránylag meggyógyultam,csak köhögök és ennyi!
Tegnap elmentünk sétálni,tök jó volt,csak full kifáradtam~gyenge még~!
Vettem 2 könyvet,tuti áron!Eredetileg mindkettő 2999ft lett volna,DE én 450/db áron vettem meg szóval 6000ft helyett fizettem 900ft-ot,tiszta haszon!
No meg persze kiszellőztettem a fejem,ami tök jót tett,leszámítva,hogy kicsit megfájdult a fejem!De bevettem egy advilt és jobb is lett!
Aztán este meg 18-as karika!
Na az volt az a dolog ami igazán hiányzott meg kellett már!:D

Most viszont húzok készülődni,mert hajat kell mosnom meg ilyenek!
De mindezek előtt tápolok valamit mert iszonyat éhes vagyok!
Visszatért az étvágyam,hmmm most ennek azért annyira nem tudok örülni!
Mert szilveszterig még azért szeretnék fogyni!

Most nézem,tök rossz idő van!Köd meg minden!
Áááá még az időjárás is ellenem dolgozik!Csak,hogy még jobban ne legyen kedvem pokolba menni!Fúúúj!:(

Tényleg nézek valami kaját,meg utána megyek és hajat mosok!
Legyen jó napotok!Majd talán még re!
De nem ígérek semmit!
Cuppppppp...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése