2009. december 23., szerda

Szerda:Utolsó nap a pokolban aztááán pihi!!!:D

9:13 van!Nyolckor keltem!Bocs,hogy tegnap nem írtam de délelőttre mentem,és amikor hazajöttem ajándékokat csomagoltam,azután meg már csak vegetáltam olyan fáradt voltam!
Tegnap is nagy bevételt kaszált ez a tukkó cég,tele voltunk nyomorult emberekkel akik csesztettek minket az idiótábbnál idiótább kérdéseikkel!Pfff...jellemző!

Ma viszont jön a kamion,hozza a szemetet,azt ha kipakoljuk,nyugi lesz remélem,mert nincs nagyon kedvem semmihez,főleg,hogy hiába van plusz fok én atom durván fázom!!
Szóval reményeim szerint gyorsan elmegy ez a nap,mert iszonyat kimerült vagyok,úgyhogy én karácsonyra csak tespedést tervezek!:)
Na meg persze rengeteg game-et a live-on!!!:D
Az elmaradhatatlan!
Jajj meg azért is várom nagyon a karit,hogy odaadhassam már végre mindenki ajándékát,mert már tűkön ülök,úgy izgulok,hogy tetszik e majd mindenkinek az amit vettem!
A szerelmemnek biztos fog,mert neki egy tuti gamet vettem,wííííí már alig várom,hogy odaadhassam neki!Ernyák meg olyan ajándékot kap......hmmm inkább nem írok le róla semmit,ki tudja szokott e még olvasni!!??
Majd a blogján tuti megmutatja!!:)
Meg kari után én is elmondom kinek mit adtam,meg hogy én mit kaptam!Nem egy hűűű de nagy extrák,de szerintem egyediek!!!:)

Csak ne fáznék ennyire!
Naaaa szóval ez a terv,egyenlőre!Most viszont húzok vissza a meleg ágyikóba,mert tényleg iszonyat fázom!
Azután meg kitalálom melyik a legmelegebb ruhám és abba megyek a pokolba,mert ott hideg van ám rendesen!Ja meg csinálok valamit a kinézetemmel is mert most inkább hasonlítok egy olyan macskára amin átment egy úthenger!
Addig is jók legyetek!Cupppppp......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése