2009. december 21., hétfő

Hétfő:Hideg van és hó mindenütt!

9:07 van!Kicsit még álmos vagyok,de már fázom!Hihetetlen durva,hogy szombat este mennyi hó esett!A folyosón épphogy lesöpörtem a havat,mire végeztem kezdhettem újra!Ezért azt találtam ki,hogy amikor megyek ki cigizni,akkor sepregetek,oszt csókolom!:)

De amúgy tök örülök neki,mondjuk azt nem tudom karácsonyig mi marad belőle,vagy hogy esik e még egyáltalán!De jó lenne ha fehér karácsonyunk lenne!Az olyan romantikus,nem?!
Viszont,azt nagyon utálom,hogy a városban azonnal felsózzák,ellapátolják,meg szétzúzzák a havat!Miért nem lehet benne egy icipicit gyönyörködni?
Aki béna az úgy is elnyal,ha van hó ha nincs!:P

A másik,hogy 3 nap múlva karácsony!Wíííí...már tökre várom!
Ja és most már TÉNYLEG megvan mindenki ajándéka!Meg van minden,nem kell parázni,meg stresszelni a dolgon!Szegény szerelmem rohangál még az én ajándékomért,mondjuk azt mondta 3 dolog már van,de szeretne még hozzá venni 1-2 cuccot!Pedig mondtam neki,hogy nem lényeg,de ő hajthatatlan!
Azt mondta,hogy az egyik dolog nagy és japán!Hmmm...?
Nem tudok rájönni mi a csuda lehet az???
Már tök izgulok,azt mondta nagyon fogok neki örülni!:)
Azon hülyültem,mondom WTF? Örökbe fogadtál egy japán gyereket!Vagy mi a fene?:D

A tegnapi 6 óra a pokolban elég rossz volt,főleg azzal a tudattal,hogy otthon lehetnék mert szabad hétvégés vagyok!Amúgy semmi extra nem volt!Megcsináltam pár feladatot,aztán húztam haza!Viszont hazafelé majd meg fagytam,iszonyat volt,tiszta hisztis lettem!:)
De végül hazaértem,és vettem egy jó kis forró zuhanyt,meg vacsiztam,és jól be is aludtam 2 órára!Aztán megnéztük a csokigyáras filmet!Utána meg 1-2 ig toltuk a Left 4 Dead-et!......képszakadás,szunya............

Ma viszont 11re megyek,szóval húzok készülődni,meg keresek valami extra meleg rucit,le ne fagyjon a vesém a pokolban!

Mert a munkakörülmények nem igazán felelnek meg az előírásoknak!
De mondtam a fejeseknek is,ha bármiféle egészség károsító folyamat fizikai megnyilvánulásához érkezik a szervezetem,kurvára feljelentem a munkaügyi bíróságon ezt a rohadt tetves céget!Mert iszonyat milyen hideg van a boltban,és főleg a kasszások szívnak,mert a kassza ott van a tetves bejáratnál,ahol ha bejön egy tetves paraszt vásárló,azonnal az ajtónyitódással ömlik rá a mínusz 20 fok!
Szóval nekem van igazam!Bibibi......
És ezt ők is tudják,szóval amikor,nekik támadtam láttam az egyik barmon(B.) a gyűlöletet,de nem érdekel,a jogaimat tudom,és na nehogy már ne védjem meg magam!Férges banda!

No de most megyek!Csók a családnak!Cuppp!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése