2009. december 24., csütörtök

Csütörtök:Karácsonyi készölődés forever!!:)

9:18 van!Nemrég keltem,és készítem fel magam a nagy karácsonyi készülődésre!
24-e napjának a délelőttjét szívem szerint kitörölném,mert ilyenkor megy a nagy készülődés,rendezgetés,sütés-főzés,na meg persze a karácsonyfa előszedés-díszítés...stb....stb...


Remélem ennek a napnak a délelőttje nem lesz egy horror vígjáték,mert az tök lenyomná az estét!Az lenne a legjobb ha egyből este lenne és minden kész lenne!
Már csak a vacsi meg az ajándékozás lenne a terítéken,na meg a piálás!
Mindegy,remélem jó lesz!O_o

Nagyjából a mai folyamat:
Kicsit át kell rendezni a nappalit,hogy zsírul elférjen a fa,aztán(vagy közben) takarítás!Rendezkedés,takarítás!Azután ha megvagyunk ezzel a részével,akkor fa összeállítás Ernyákkal,azután természetesen díszítés!
Ezt Erikával fogjuk csinálni mert tavaly is mi csináltuk mert tök jó volt,és megbeszéltük,hogy innentől ez mindig így lesz!^_^

Ööööö,közben Icu szerintem ezerrel főz,meg süt meg ilyenek!
Ha meg Ernyákkal kész vagyunk teljesen a fával,utána megcsináljuk az ünnepi terítéket,mert tavaly is tök szépre megcsináltuk(ügyi leányok)!!!

Terveim szerint,addigra kész lesz a kaja,és nyomhatjuk a vacsit,ami után ajándék osztás lesz!
Közben iszogatás,mert vettem egy fincsa pezsgőt,amit akkor szeretnék lefolyasztani a torkomon!!!:D

Aztán szerintem örömködés,meghatódás,és ööööö remélem gamerkedünk a szerelmemmel!:)


A szerelmem meg a Zsiráf szerintem nagyon nem fog részt venni semmiben,mert a szerelmem nem az a fajta,a Zsiráf meg melózik,csak nem tudom meddig!
Szóval a délelőtt a csajoké!Pfff....jellemző!XD

No de,a kezem járjon ne a szám(vagy most hogy is van??):),megyek tolom a készülődést!Mert soha nem végzünk!
Legyetek jók,és átszellemültek!

KELLEMES HALÁL ÉS BALESET MENTES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK NEKTEK!!

~átszellemülten jó fej~
(ma már nem írok,majd beszámoló holnap)

2 megjegyzés:

  1. Boldog karácsonyt nektek^^♥

    én is egész nap főztem, de megérte:D
    ki vagyok most, mint a dög, de legalább meghittebb volt az este, mint általában a szürke hétköznapok :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog karácsonyt nektek is!

    Ja,szerintem is néha jó így a szürke hétköznapok között egy ilyen kis színfoltos ünnepnap!^_^
    Hát mi is melóztunk Erikával a fa kialakításon,de kimondhatjuk mi is,hogy megérte!!:)

    VálaszTörlés