2009. december 9., szerda

Szerda:A karácsony szelleme körözés alatt,megtalálom megölöm!!!:)

9:40 van!8 óra körül keltem!Tegnap iszonyat hulladék napom volt!Tele voltunk nyugdíjasokkal,akik olyanok voltak,mint akik halottak csak még nem tudnak róla!Pfff...:)

A lényeg hogy tök sokat melóztam,hosszúztam,szóval 10kor már az álmok álmát éltem!
Ja meg tegnap megvettem mindenki ajándékát,elcsesztem egy csomó pénzt!
Fúj de rühellem a karácsonyt,istenem de nagyon!
Főleg úgy,hogy semmi karácsonyi feelingem nincs,nem jár át a szeretet,meg a boldogság,meg juj basszunk el sok pénzt karácsonyi baromságokra!Pfff...inkább kiráz a hideg a gondolatától!Büüüááá....:P
Annyira feleslegesnek érzem ezt az egészet,hogy az már katasztrófálisan szürreális!
De ez van!Szerintem most még az is ráerősít,hogy jön a sok tukkó vevő,vásárolni azt a sok szemetet amit árulunk,és nyomatják a hülyeségeiket közben!
Meg az agy lágyult anyukák,kamuznak a gyerekeiknek az ajándékokról meg a Jézuskáról!Jézusom,annyira tré!

Tegnap egy csaj,a kezembe nyom ilyen plüss izét,meg még valamit és mondja nekem nagy halkan sumákolva,hogy rakjam már el holnapig mert a nyomi gyereke előtt nem akarja megvenni,mert akkor lelövi a Jézuska hozta poént!
~fogom a fejem~Mondom ok,kérek egy nevet,mondja a nő a tukkó gyerek nevét,az természetesen odafordul a nevét hallva,és anyuci egyből nyomja a kamut,hogy majd ha jön ide a jézuska,akkor ÉN fogom neki odaadni,mert mi összeköttetésben vagyunk vele!
W.T.F.?????
Na és a legjobb,hogy az anyuci ilyen kérdően néz rád,hogy vegyél részt a szánalmas kis kamujában!Én erre csak annyit tudok kinyögni,hogy öööö hát JA!
Most mi a francot mondjak!Ááááá bekészülök az ilyenektől!!!
Ja és még hozzátette szüppögve,hogy jaj talán ez az utolsó év,hogy ezt be tudja neki adni!Mondom magamba,ezt az egész baromságot el sem kellett volna kezdeni,nem??!!Idióta!

Komolyan nem értem ennek a nyomi kamurengetegnek az értelmét!Most ,mi a francnak stresszelik ezek túl magukat,hogy észre ne vegye a nyomorult kis pondró gyerekük a hazugságot!
Főleg,az első amit hall a gyerek az hazugság,a jézuskáról,meg a húsvéti nyusziról,a mikulásról,meg még egy csomó kamu "lény"ről??
Minek....?,a francért nem lehet elmondani nekik,hogy figyu...
ez egy kereskedelmi csodafogás,hogy alkalmat adnak arra,hogy elszórd a nehezen megkeresett pénzed,múló érzésekre,és totál felesleges termékekre,amiket,még van olyan is,hogy továbbadsz,kidobsz,vagy elrejted inkább,nehogy meglássa más!
Meg ez egy kötelező rossz,ami arról szól,hogy vegyél mindenképpen valami kereskedelmi hulladékot,mert ha nem adsz abból sértődés lesz!Mert csak erről szól már a karácsony,vegyél,adjál,mert ha nem akkor te vagy a főparaszt!
Áááá de rühellem,ezt az egészet!
Na,szerintem ha ezt elmondod a kölyködnek,legalább reálisan lát,és leveszed a minden évben előjövő,kamuzásnak a terhét a válladról!
Innentől akkor lehet mondani,hogy mi a szart kérsz kisfiam karácsonyra?
Ja azt,azt nem mert drága,kapsz ilyet és kész!Pfff...nem?
No de viszont most megyek készülődni!
És megkínzom magam mára,és megpróbálom elkapni a karácsony szellemét!
Ha sikeresen megtaláltam,elkapom és jól agyomverem egy műfenyővel!
Addig is kellemes és szép nyugdíjas mentes napot kívánok nektek!:D

2 megjegyzés:

  1. hátőőő, lehet, hogy csak ezért nem érzed a karácsony szellemét, mert túlságosan az anyagi oldalát nézed, h mi mindent kell költeni, stb... lehet, h én azért nem rühellem a karácsomyt, mert nekem nem sűrün adtak ajándékot, és nálunk tényleg nem erről szól/t az egész?:S
    szerintem az emberiséggel az a baj, hogy egyre jobban nőnek az igények és az emberek egyre nagyobb dolgokat várnak el egymástól, holott egy közös főzés-sütés, meg mondjuk egy fasza kártyaparti vagy akármi közös dolog szerintem smán felér mondjuk egy több tízezres ajándékkal...:S

    VálaszTörlés
  2. Na,ezen a véleményen vagyok én is!
    Csak mivel kereskedelemben melózom,azért én durván intenzíven kapom a karácsonyi ingert,ami hidd el nem igazán jó dolog!
    A családi része a karinak,meg az a baj szokás!
    Most én hiába állnék elő ezzel a dologgal(főzés,kártyaparty,közös fa díszítés)nem lenne elég és én lennék a főgonosz,hogy jaj de surmó vagy kicsikém!
    De irigyellek,hogy nálatok így van,ez tök jó!:)

    VálaszTörlés