2009. december 15., kedd

Kedd:Nem akarok menni a pokolba!!!!:(

9:37 van!Már ébren vagyok egy ideje!

Wíííí vasárnap volt a szülinapom,köszönöm mindenkinek aki meglepett ajándékkal,meg köszöntéssel!

Most pedig az ajándékaim:

A szerelmemtől kaptam 3 cuki felsőt(mondjuk együtt vettük,de ő találta meg őket nekem)
,a családtól(Icu,Zsiráf,Erika,Ákos) kaptam egy gyönyörű nyakláncot,meg egy szupi vega vacsit(ami tök meglepi volt mert nem is sejtettem semmit),és egy tortát(nyami nyami-erről nincs kép,mert gyorsan megettünk mindent)!!
Ernyákék meg véletlenül pont a kedvenc virágomat vették szülinapomra:
tulipánt!
Esztertől kaptam egy Playboy lámpát amit ő csinált
,hiperkirály(és még a szerelmemnek is tetszik!!!),Katától kaptam egy mobiltartót,rózsaszín névvel ellátott,tök szupi(nem is számítottam rá,hogy tőle kapok valamit,úgy örültem),a kávézós Zsanitól pedig kaptam egy exklúzív kávét,ami iszonyat fincsi volt meg gyönyörű,ilyen több színűvolt,de nincs erről sem kép mert hmmm gyorsan megittam:)!A CBA-s biztisrácoktól pedig kaptam Hello Kittys bizgentyűket!A főnökömtől(Hömpikirály) pedig kaptam egy doboz bon-bont,juuujj az is nagyon fincsike volt(még van egy kevés belőle)!
Kaminak pedig köszönöm a köszöntést a blogján,ja és az Xbox tortát is:)
Íme:
NAGYON KÖSZÖNÖM MINDENKINEK TÉNYLEG!!!!!!
Na meg persze megleptem saját magam,ennyi jár,kicsit drága volt de őt vettem meg magamnak!
No,szóval ismét 1 évvel öregebb lettem,sebaj!
A lényeg,hogy tök jó volt ez az 1-2 nap!^_^

Tegnap(hétfő),szerelmemmel voltunk az Allee(?)-ba,ott megvettük mindenkinek a kari ajándékának a másik felét,szóval befejeztük mert mindenkinek full megvan az ajándéka,talán egyedül Zsiráfnak nem,mert neki tök nehéz ajándékot találni,majd neki még kell hozzá valami,de mi???!
Ja meg Eszternek is kéne vennem valamit,de hogy mit????Pffff....na azt nem tudom????!!!!

Jaaaa,meg tényleg,a szerelmem felregelt az Xbox Live-ra,és 1 hónap ingyen goldom van!
Áááááá nagyon király,játszhatok a világ minden tájáról bárkivel,rákattantam!^_^

Most viszont megyek készülődni!Mert igencsak elpofáztam az időt!
Cuupppp mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése