2009. december 16., szerda

Szerda:Esik a hó,és hózik zik zik!!!:D

9:09 van!
Iszonyat nincs kedvem most menni melózni,mert hideg van,esik a hó,és álmos vagyok!
De ez van,ezt kell nem szeretni!
Viszont,szerintem ma talán laza napunk lesz,mert tegnap sem volt durva annyira,remélem nem most kiabáltam el a dolgot!

Karácsonyi dolgok!Pfff ...... na amikor azt hittem mindenki ajándéka megvan,kiderült,hogy mégsem,szóval hétvégén ki kell találnom valakinek valamit,mert rohadtul nem ismerem annyira,hogy tudjam mit adjak neki karira!
~tépi a haját~
Szóval tanácstalan vagyok!De vasárnapig kitalálom(remélem)!

A szerelmem ajándéka meg még mindig ott figyel a pokolban,azt is,hogy mikor csempésszem haza!?Az a baj vele,hogy az ajándék kupac 1darabja kicsit nagy méretű,és azt durván ki lehet szúrni,ezért nem merem hazahozni!
Ja meg azért,mert így tuti nem adom oda idő előtt,mert szokásom ilyeneket csinálni!Mert annyira izgatott vagyok,hogy nem bírok magammal!:P

Ááááá nehéz az élet!
Ja igen,még nem is mondtam,hogy annyira átszellemültem vega téren,hogy ha el kell haladnom a húspult előtt,már hányingert kapok a látványtól!
Büüüáááá,undorító!
De nem is hittem,hogy ilyen van!?
Amúgy csak halat eszem,mert valami húsfélét azért tényleg enni kell a szervezet egyensúlya miatt!Emellett döntöttem!

Hmmmm,nagyon nem akarok menni!A jó kis puha meleg ágyikóban szeretnék maradni zombikat ölve!Olyan romantikus lenne!:)

Amúgy a Xbox Live-val kapcsolatban,arra a megállapításra jutottam,hogy mivel a Microsoft kidobálta liveról a sok chipelt gépet a korrupt profilokkal,eltűntek a tapasztalt,profi heckerek,aki tudtak játszani,és maradtak a nyomorult pattanásosarcú béna kölykök!
Mert akár hányszor voltam fent a napokban,mindig találkoztam nyomikkal,de csak azokkal,akik nemhogy a pályát nem ismerik,de még bénák is!Állandóan meg kellett őket menteni meg ilyenek!Pfff...
Alig-alig vannak jó gamerek fent,ha esetleg csapódnak hozzám jók,feltűnik,mert nem hal meg senki,nem kell állandóan visszarohangálni megmenteni őket,ja meg a legfontosabb végig érünk a pályán,és be tudjuk fejezni a fejezetet!Ritka mint a fehér holló!

Szóval...kimondhatom,hogy ezen a téren csalódtam egy nem kicsit!
Na meg a még kiakasztó,hogy szombaton este lehetetlen normálisan játszani,mert ledob a szerver(túlterhelt),megszakad,meg sok a tukkó sulis kis nyomorult!

Na de ezeket leszámítva nagyon király!Játszhatok,amcsikkal(ostobák nagyon),japánokkal,ausztrálokkal,angolokkal,stb....stb....:D

Most viszont megyek,és nőt faragok magamból,mert kicsit szét vagyok esve!
Szép napot,cupppppp!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése