2009. december 17., csütörtök

Csütörtök:1 hét múlva karácsony estéje lesz!

8:51 van!Álmos vagyok megint,mert amikor a szerelmem ment melózni felébresztett!Grrrr....-_-

Tegnap végülis megvettem a személynek az ajándékot a párommal,tök jót vetünk,remélem tetszeni fog neki!Most viszont előbb elindulok és megveszem a legjobb barátnőmnek is a cuccost karira!Aztán tényleg befejeztem!De most komolyan remélem,tényleg vége!:)

Tegnap meg haza csempésztem a babym ajándékának egy részét is,de az a nagy valami bent maradt,mert pfff az nagy,lehet inkább odaadom neki most,mert végülis a többi a mérvadó,ez csak egy ilyen,....kiegészítés!!
De majd még meglátom!o_O

Ma viszont büdös lengyel kamionos nap van!Remélem nem hoz sok szemetet mert iszonyat nincs hangulatom hozzá!Hideg is van,meg álmos is vagyok meg...stb...stb....!:)
Hihi...nekem semmi sem jó!:P

Szombaton szabad leszek,és a szerelmem sem lesz itthon,úgyhogy szerintem az lesz az a nap amikor mindenki ajándékát becsomizom,de lehet csak az övét,mert neki fixen megvan,a családét meg majd kari napján,mert ha kitalálok még hozzá valamit,és ki kell bombáznom a csomiból,az igencsak kiütne!Úgyhogy szerintem csak a szerelmemét fogom majd becsomagolni!°_°

Hmmmm.....azt kell hogy mondjam,hogy mostmár karácsonyi feelingem van!
Komolyan mondom,hogy már várom!Meg azt is,hogy átadhassam mindenkinek az ajándékot,mert az olyan jó!
Meg mivel tudom,hogy jókat vettem,ezért tuti mindenki örülni fog neki!Muhahaha....:D

Viszont,mivel most előbb elindulok,ezért húzok készülődni,majd holnap ismét jövök!
Addig szép napot!^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése