2009. november 20., péntek

Péntek:Ma lesz egy kemény napom,és szabadhétvége!!


9:55 van!Ez egy gyors post lesz,mert mennem kell a pokolba!
Mondjuk iszonyat nincs kedvem hozzá,de ez van!Az 576 még mindig nem írt vissza!Pfff....

No de mindegy,mostanában azért nem nagyon írogatok,mert amióta ki lett pucolva(porszívózva) a Box,azóta totál nem zajos,és semmi baja nincs,szóval toljuk a Left 4 Dead-et mint állat,ezért későn fekszem,és későn is kelek!Nincs időm reggel írni!De egy csomó cuccot kiszedtem a game-ből,pl vidd végig csak pisztollyal,vidd végig energiabevitel nélkül,ne zavarj meg witchet,meg ilyenek szóval pörögnek kifelé az achievementek!:)
Már alig várom,hogy megvegyük a Left 4 Dead 2-t!!Mondjuk kapott a game hideget meleget,de nekem akkor is kell!Ja meg amúgy már 30.070 kinyírt zombinál tartok,de hol van még az 53.549 vagy mennyi!?
Nem baj,megoldon és azért is jár majd achi...:)
Most arra gyúrok,hogy meglegyen a witch head shot,de eddig még nem sikerült pedig mindent megpróbáltam!De nem adom fel!Pedig már uzival,mesterrel,pisztollyal,sörétessel is próbáltam,de semmi!Ja meg easy-n,szóval nem értem!
Valamit nagyon rosszul csinálok!:(

No de most megyek,mert készülődnöm kell!
Szevasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése