2009. december 25., péntek

Péntek:Kellemetes Karácsonyi ünnepet mindenkinek!

11:34 van!Iszonyat fáradt vagyok,mert egész éjszaka játszottunk az új game-el!
Most azt várom,hogy felkeljen a szerelmem és folytassuk tovább!^_^
Amúgy tök jó volt a szenteste,öööö mondjuk nálunk inkább mondanám szent délutánnak!
Mert Erikával olyan gyorsan megcsináltunk mindent,hogy az durva!
Icu is pont kész lett a kajával,meg hát meg is éheztünk nem kicsit,szóval vacsiztunk is azután ajándékosztás volt!A lényeg,hogy du. 6kor már mindenki végezte a maga kis dolgát,ki-ezt ki-azt!
Mi a szerelmemmel konkrétan játszottunk,hajnalig,úgyhogy hulla vagyok!

Fincsa volt a kaja,a fa gyönyörű lett!Az ajándékoknak pedig úgy vettem észre sikere volt!Aminek nagyon örültem!
No tehát,jöjjenek az ajándékok!

Icutól,kaptam egy privát dolgot amit nem rakok fel ide,2 kézkrémet,mert durván szikkadok kifelé,és egy holdköves nyakláncot fülbevalóval(valami álomszép)!
Na és igen................szerelmemmel közösen megkaptuk a Left 4 Dead 2-t,wíííííí annyira örültem neki,mert nagyon vágytam rá,ma ez lesz terítéken addig játszunk vele amíg kifolyik a szemünk!!!:)


Zsiráftól,kaptam csokikát meg vad cseresznye teát(mert én is vadcseresznye vagyok):


Erikától,kaptam egy cuki kis táskát,ami tökre fog illeni az egyik cipőcskémhez,ami ugyanígy pöttyös,meg kaptam egy olyan nyakláncot fülbevalóval,amink a nyakláncmedálját lehet váltogatni,ezért 3 az egyben!Tök praktikus!Cukiság!


Szerelmemtől,az én drágámtól,kaptam egy hatalmas nem tudom mit,ami nyuszihoz hasonlít,de IMÁDOM!Vele aludtam,hát alig fértünk el!:)
Amúgy valami videojáték hős nyuszkó,mert a kis papírján rajta van,hogy SEGA!Puha bályos nyuszkókám!Kaptam egy kis kari verses könyvet,meg egy Playboy spricnit,és egy cuki japán béka pénztárcát!A szájába kell pakolni!


és Esztertől(na meg persze Attilától),kaptam egy ilyen kis illóolaj párologtatót,amit én csak szimplán mécsestartónak fogok használni,mert nincs szívem összeolajozni!Bicigli alkatrészből(fogaskerék,lánc) van megcsinálva,gigakirály!
Mondtam is nekik,hogy ilyet még vagy százat!


Amúgy én a szerelmemnek a Resident Evil 5-öt vettem meg!Azt toltuk éjszaka!
Most nem számolok be róla,mert nagyon nyomi vagyok!
Majd talán holnap!
Most eszek,meg kávézok,hátha attól jobban leszek!
Csók a családnak addig,majd holnap!
Cupppppppppppppppppp


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése