2009. december 18., péntek

Péntek:Wíííí holnap szabadnap!!!!:))

9:13 van!Nemrég ébredtem!
Szomorúan látom,hogy Kami blogján nincs változás!Egy nyomorult barom miatt szűnt meg a blog!
Remélem sünt szarik az a köcsög!XD

Tegnap elég lélekvesztő napunk volt a pokolban,sok baromállat vásárlónak nevezett energiavámpír volt!Jól szétbarmolták az egész boltot!Fúúújjj kinyírnám mindet egytől egyig!!!Muhahaha......
Ja meg persze szemétszállítás is volt,szóval egész délután csak pakolás pakolás 1000rel,vég nélkül!
Este alig vártam,hogy hazajöhessek és aludjak!O_o

Remélem ma nem lesz ilyen napunk,mert kissé unom már ezt a karácsonyi rohamot,de a legrosszabb,hogy még van 1 hét kariig,ááááá öngyi leszek!
Na jó nem,de már totál kivagyok!
Elvileg ma még jönnek fejesek is,de minek azt nem tudom!
Biztos unatkoznak az irodában,hogy fagynának meg a Blahán csövesek közt,húgyban ázva!!!
Az biztos,hogy én nem fogok jópofizni,minek,álljon be melózni,majd megtudja a vasalóarcú állatja!XD

A legrosszabb,hogy most szabadhétvégés lennék,erre....a karácsonyi redva miatt be kell majd mennem vasárnap 10től 4ig!Mert hogy sok barom jön és kevesen leszünk!Annyira nincs kedvem hozzá!Mert nem érdekel,haljon meg mindenki!
Mikor pihenjem ki magam?Mert ez így nagyon tréé!
Mindegy ezt buktam!De ha nem fizetik ki,vagy nem lesz lecsúsztatás,iszonyat mérges leszek!Grrrr.....
~hegyezi a fogait~

Szóval ez a tényállás!A lényeg,hogy én már minden kari ajándékot beszereztem,legalább ezen nem kell paráznom!Sőt,tök várom már,hogy odaadhassam mindenkinek az ajándékait!
Kivi vagyok a reakciókra!^_^

Most pedig,megyek és embert faragok a tükörképemből,mert.......haláli!:)
Kívánjatok nekem mára kitartást,ÉS HOGY ÉLJEM TÚL!
Nektek pedig szép napot!:)

Kaminak pedig............
B.O.L.D.O.G. S.Z.Ü.L.E.T.É.S.N.A.P.O.T. !!!!!!!!!!!!!!!^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése