2009. november 11., szerda

Szerda:Fáj a lapockám(!),a nyakam meg amúgy is halni való kedvem van!

9:50 van!1 órája vagyok kb ébren!Arra keltem,hogy atom durván fáj a nyakamtól kiindulva mindkét lapockámig a húsom vagy a csontom vagy a mit tudom én mim!!
Ááááá iszonyat szar,mert minden mozdulat fáj!Fúúújjjj....

A tegnap tök jó volt!Leszámítva azt,hogy elmentünk a Holdfénybe,hogy megvegyük Alex Mercer figurát,erre nem volt készleten!Ideges voltam,mert ez olyan tipikus,hogy akkor nincs amikor nekem kell!Pffff
De mondta a pasas,hogy kari előtt jön árú és telefonáljak,naná hogy csesztetem őket minden nap majd!
De amúgy a szerelmem tök édes volt mert vigasztalás céljából meghívott vacsizni a Stexbe!Hmmm,nyami finom vega tálat kaptam!
Miután hazajöttünk,toltunk egy kis co-op Left 4 Dead-et!Durva szinten nyomultunk,elcsesztünk vele egy csomó időt,de végülis tök jó volt!Aztán bealudtam egy kémfilmen amiben Brad Pitt volt a főszereplő,és aminek egy részét nálunk forgatták(Astoria,stb...)!
A többit meg tudjátok!

A mai napom az maga a kínszenvedés lesz!Mert csütörtök helyett ma jön a kamion,mert a lengyeleknél valami nyomorult ünnep lesz és ez most csak így jön ki!De ezzel alapjaiban nem is lenne gond,de ma kell akciót is váltani,szóval igazán király lesz,főleg hogy rengeteg árat kell most cserélgetni,egész nap kapkodhatunk mint az állat!Gigaszuper!!
Ja és ez mellé párosul,hogy az egyik kollégánk szabin van,szóval 1 ember mínusz!
Hab a tortán még,hogy esik ez a nyomorult eső,meg hideg van!

De legalább ma váltottunk pár sor üzit Zoéval,és írta,hogy 1-2 hét és kész lesz a festmény rólam!Na legalább ennyi!Valami,ami legalább feldobja a nyomorult napomat!

A másik nagy ötletem,hogy kellene nekem valami új game,így Prototype után!
Valami tuti király hentelős,lövöldözős,vérfröcsögős játék!
Mert kell és kész!Majd valamikor benézek az 576ba vagy a Mediába mert ott mindig van valami akció!^_^

No,de most megyek összekaparom magam,mert nemsoká indulhatok abba a tetves pokolba!
Na csumi!:D

Ja,ha lesz készleten a Holdfényteamnek,akkor ilyenem lesz:
Amúgy arra gondoltam,hogy majd veszek ilyen 50x50 es 180van magas vitrin szerűséget ami totál üveg mindenhol,és azokból a játékokból amiket tolok és hatással voltak rám,a főszereplőket megveszem és abba rakom majd őket!Marcus Fenixem már van,ha meg lesz Alex is,akkor utána megveszem Dominic Santiago-t!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése