2009. november 10., kedd

Kedd:Tök jó hétvégém volt,végigvittem a Prototype-ot!:)

12:44 van!Húúú már nagyon régóta ébren vagyok!Csak mindenfélével elütöttem az időt!Rászántam magam például egy nagy döntésre!Írtam az 576nak meló ügyben!Tök izgulok,hogy mi lesz a válaszuk a mail-re!
De ha elutasítanak,akkor sem vagdosom fel az ereimet,mert próbálkozom akkor mással!
Arra gondoltam,hogy innentől csak olyan helyre jelentkezem ami igazán érdekel,és kihívást látok benne!Nem fogom olyan melókra pazarolni az energiám és a tudásom mint ahol most vagyok,mert gyűlölöm azt a helyet!Ezt ideiglenesnek egyenlőre meghagyom amíg nem lesz meg az IGAZI,aztán durván tipli onnan!
Persze most már csak keresnem kell,és találnom!:)

Na és a hétvége!Ááááá,egyszer csak befészkelődött a gondolat a kis buksimba,hogy berakom a Prototype-ot,és játszom vele!De emlékeztek mit mondtam,mikor abbahagytam?!
Azt mondtam,hogy már tuti tök közel van a vége,hát természetesen igazam lett!
Amikor visszatértem Alex Mercerként,még ugrabugráltam,meg gyakoroltam kicsit a gomb kombinációkat,megöltem pár zombit,és amikor úgy éreztem,hogy kész vagyok visszatértek az emlékek az ujjaimba(mivel már 2 hónapja nem nyúltam a gamehez)!
Indultam is tolni a kampányt!Először egy katonai bázisra kellet bejutni,amit nem nagyon bonyolítottam túl,átváltottam csáp verzióra,és a tetőről szétcsaptam az érzékelőket légit és földit egyaránt!Azután átváltoztam mezei katonává,bementem a bázisra és bekebeleztem a célpontot,persze riasztás nélkül!Azután egy tank felett kellett átvenni az uralmat,és azzal kellet követnem egy másik tankot!Természetesen támadott mindenki ezerrel,nehéz volt egy kicsit a dolog mert a tankom állandóan szétcsapták,ezért újat kellet vadászni!
De végül megcsináltam!

Bejutottam egy helyre,ahol ott volt a tábornok!Aki le akarja atomozni az egész várost,amit persze nem hagyhatok!És ott volt az a katona is,akinek a nevét akkor sem tudnám megmondani ha megkínoztok!:)Az aki egyszer meg akart ölni,de utána mindig találkozom vele,és terveket szövögetünk!


A tábornokra kicsit berág Alex,ezért megöli és kapok ezáltal egy új emléket!
A katona "barátunk" is bekattan és mondja mielőtt felrobban a bomba kiszívja az erőm és az emlékeim!
WTF???
És abban a pillanatban változott is át az állatja valami giga hunter 2-vé!
1-2 képessége olyan mint az enyém,mondom király!Áááá...
Egy anyahajón volt a harc,az volt a szerencse,hogy a gyalogosok ott rohangáltak,szóval volt táp!Volt ott még helikopter özönlés,vadászgépek(!),na meg persze én meg az a rusnya állat!:)

Először pajzsba be,penge fel!De sikeresen rájöttem,hogy ha nekimegyek cseszhetem az energiaszintem,és gyorshalál egyből!Szóval taktikáztam!Előszőr pajzs le,és csáp fegyver aktiválás!Azután jóformán csak tápoltam az energiám,meg helikoptereket pecáztam és azzal lőttem a rohadékot,de azok sem bírják sokáig mert az a nyomorult dobál össze vissza minden szarral!
Szóval kicsit bekönnyítettem a dolgot azzal,hogy az elején csak ugráltam ide oda(menekültem előle),meg tápoltam a katonákból,és vártam,hogy a hadsereg tépázza meg az elején az erejét!Ami bejött!Amúgy próbáltam a vadászgépeket is befoglalni,de sajna nem hagyja a gép!Picsába!:(

No,de visszatérve,feléig lement az ereje,és bejött az új fokozat,miszerint 1:35 perc alatt gyorsan pusztítsd el mielőtt felrobban az atombomba!Na de király!
Pajzs azonnal fel,csáp levált pengére!Osztom,erre betolja az ezer csáp kijön a testéből képességet,és megöl!Áááá nem készültem ki(cigiztem vagy 2x)!Kezdhettem újra!
Elértem ismét a félélethez,ugyanazt tettem mint az elején,csak annyi különbséggel,hogy miután egy csapást vittem rá,azután azonnal elugrottam messzire,mert rájöttem,hogy ez a nyomorult úgy is utánam ugrik,de így nincs ideje beaktiválni a képességeket!Muhahaha....
1-2 csapásom után kicsit megfeküdt,akkor rá kellet mászni a B gombbal,(mintha lecsapolni szeretném),de utána az X,folyamatos gyors nyomkodása lép érvénybe,amitől a hátán állva,a pengét ezerrel a tarkójába döfködi(ááá de király volt),pár csapás bevitele után,ledob a hátáról,persze ettől fele erőd lemegy(tipikus)!

Akkor pillantottam meg a csodát,a lénynek,basszus épp hogy pislákolt az élete,egy tűnyi vastag csík volt még!Mondom,ha most meghalok felvágom az ereimet!
Deeeee,megpusztult,levágtam kezét lábát,és holtan a földre rogy!Király.....megcsináltam!
Kövi kép,Alex helikopterrel viszi a tenger fölé a bombát,beledobja,az felrobban,de a szelétől lezuhan a helikopter!Következő kép,egy holtnak tűnő testen csipeget a varjú,egyszer csak szívja be a test!Áááá Alex mégsem halt meg!Mondjuk kicsit oszlott de él!Tiszta Múmia feeling!:)
Ezután egy kis szöveg tőle!És ....stáblista!
Achievement felfigyel,....vége!
Kicsit szomi voltam,de büszke is!
Ami viszont kicsit fusztráló volt,hogy a végén írja,hogy unlocked-el minden képességet,na mondom nem mintha nem lenne meg minden,mert én a sok EP-mből megvettem mindent!Inkább adhatott volna egy új pályát vagy képességet!Nem?
A versenyek közül,majdnem minden arany csak még pár nem,szóval azt még megcsinálom totál perfectre,meg megölöm a kívánt 53 ezer mittoménhány zombit!És akkor kimondhatom,hogy maga a tökély!:)

Most viszont nesze nektek első 10 perc a gameből!!!
Ami mégsem lesz mert ez a nyomorult blogger fél napig tölti,szóval!Kapja be!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése