2009. november 12., csütörtök

Csütörtök:Ez a földi élet egy kínszenvedés,Alex akarok lenni!

9:00 van!Kb 1 órája vagyok ébren!De bár ne keltem volna fel!
Semmi kedvem a mai naphoz,jön ma egy fejes,tuti jön a sok degenerált tukkó!

A másik hiperszuper éjszakai történet!Totál befostam basszus!
Az Xbox az éjszaka közepén,egyszer csak bekapcsolt,MAGÁTÓL!
Basszus hajnali 3 óra,totál sötét,alszom!
Egyszer csak hopp xbox bekapcsol,tálca nyitva,negyed ring sem világít,mondom WTF??!!
Magától bekapcsolt,bezártam a tálcát,és kikapcsoltam!Tök para volt azt hittem szellem vagy mi a picsa!!??

Aztán 1-2 óra múlva megint,de akkor ki-be gyorsan nyitogatta a tálcát,hát kurva parás volt!Aztán áramtalanítottuk!

Most megint visszaraktuk az áramkörre!Ugyanott folytatta ahol abbahagyta tálca ki-be ki-be,ez tuti megbolondult,most meg nem lehet visszakapcsolni!Kurva jó!
Még jó,hogy nincs kichippeltetve,mert ez most tutira Prága!Szervíz!Ááááá ne már!
Basszus pont tegnap ecseteltem Kaminak mekkora király meg,hogy semmi gond nincs vele!Bassza meeeeggg.....ezt kurvára nem hiszem el!
Na viszont most túl ideges vagyok blogolni,majd jelentem a fejleményeket!
Szevasztok!:(((((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése