2009. november 13., péntek

Péntek:Meggyógyult az Xboxom!!!Wííííííí:)

8:57 van!No para!A konzol működik,és köszöni jól van!
Áhhh a tegnap reggel full nagy para volt!!:)

Végülis az történt,hogy épp regeltünk már az xbox.com-ra,amikor is kellet a gép gyártási száma,ahhoz lekaptam a kábelekről,és miután felírtuk,kifújtam belőle a port,hát iszonyat durva porfelhő szabadult fel a gépből,azután a regisztrációval voltam elfoglalva,a szerelmem visszahelyezte a helyéra a boxot,és újra megpróbálta bekapcsolni,és SIKERÜLT!!
De viszont tök jó volt látni,hogy miután regeltem a boxot,azonnal kiírta a rendszer,hogy GARANCIA AKTÍV!!!!!!^_^

Basszus épp mielőtt elküldtem volna a hibabejelentő üzenetet,akkor!!:)
Ezért nem küldtem inkább semmit,gondoltam adok neki még egy esélyt!Hát örülök,hogy belefektettem a bizalmam,mert most éjszaka semmi probléma nem történt vele!!

Azután elindultam a pokolba,de gondoltam előtte beugrom az officeba és veszek sűrített levegőt,és azzal kicsapatom belőle a port!De pont bent volt az egyik spanom(ps3-ja van) aki ott melózik és ő mondta,hogy azt felejtsem el mert csak még jobban belefújom a redvát!Hanem inkább porszívózzam ki!Ááááá,mondom ez tök para,he kiszívok vele valamit akkor azt már baszhatom!De mondta,hogy ő is ezt csinálja az ő ps3-jával!Úgyhogy valószínű,valamikor kiszívom a gépet!
Ja meg mondta,hogy lehet ezt az éjszakai magánszámot is a por okozta,mert ugye az vezeti az áramot,és lehet az alaplapon vagy ki tudja merre,összekötött két véget és attól gajdult be a gép!!Ja meg azért is hangos(mondtam én)mert a por felmelegszik,és a ventije ezerrel pörög,hogy megszüntesse a hőforrást,és küszködik!Szal szerintem vagy ma este vagy holnap tuti kiszívom azt a sok rohadék port!!PFFFFFF......

A pokolban semmi extra,szokásos kínszenvedés!Annyi kivétellel,hogy alig telt a nap!!Meg egész nap a végét vártam!
Szerintem a mai sem lesz különb,de majd kiderül,annyi a biztos,hogy ma nem zárok kasszát,mert úgyis mi leszünk 7végén szóval fölösleges!

No de most viszont húzok készülődni,mert még embert kéne faragnom magamból!Smink,haj,stb...!
Mert a szerelmem este lehet bejön elém,és megyünk étterembe vagy valahova!!Úgyhogy szépnek kell lennem!
Na cuppp,majd re!!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése