2009. október 25., vasárnap

Vasárnap:Csak teljen ez a nap jó lassssan!!^_^

7:59 van!Fáj a buksim és atom durván folyik az orrom!WTF???

8:08 van!Cigiztem egyet,mindezek örömére!:)
Rájöttem amúgy,hogy ha ünnep van vagy hétvége,akkor azért szeretek korán kelni,mármint ha már ilyen szerencsétlen vagyok,hogy korán kelek,akkor legalább annyi haszna van,hogy hiába lakunk a belvárosban,7-8 óra körül ilyenkor olyan csend van,de tényleg!
Mindenki alszik,nem nagyon vagy talán egyáltalán nem járkálnak kocsival az emberek,sőt a villamos is ritkábban jár!Szóval ha ilyenkor kimegyek cigizni,olyan mintha vidéken a nyugalom szigetén lennék!Tök király!:)

Visszatérve a náthához,most nem tudom,hogy az előző göthöm újult ki,vagy ez már egy új megfázás!Mindegy,asszem visszatérek a Neo Citran ivászathoz,a biztonság kedvéért!A tököm akar egyfolytában beteg lenni!

Huhhh,a tegnapi nap tök jó volt!Leszámítva a reggeli incidenst!
Voltunk szerelmemmel a Westend-ben,mondjuk úgy volt,hogy veszünk neki farmert,de végül mégsem találtuk meg az igazit!
Ezért vettünk nekem egy cuki felsőt,meg bugyikát,meg 3 cd-t,meg 1 dvd-t!Ja meg megvettem az új novemberi Cosmo-t!(csupa csajos dolgok)

A CD-kel tök jól jártam,vettem egy Gwen Stefani discet 790-ért,és Marilyn Manson-t meg egy Lenny Kravitz-ot 990ért!A Media Markt-ban mindig van valami jó cucc olcsón!
Na meg persze a DVD,az pedig Stephen King:A Köd (Frank Darabont 2007es filmje)
a legdurvább,hogy 690ért!Khhhmmm....
Szerelmem választása volt,nem csalódtam,az biztos!
Hát a film nagyon kemény,igazság szerint a közepéből kicsit lecsíphettek volna,de a végkifejlet iszonyat brutál durva király!
Áááááá nekem nagyon bejött a film,semmit nem mondok róla,csak azt,hogy nézzétek meg mert kihagyhatatlan!A köd,a lények,meg sok kétségbeesett ember kis helyen összezárva,bolond asszony,emberáldozat,a szembesülés,életösztön,öngyilkosság,hatalmas döntések,hadsereg,értelmetlen halál a ködben!Pfff....nézzétek meg!Én csak ezt tudom mondani!

8:37 van,pillanatokon belül csapatom a Neo Citran adagom,csak fel kellene állni és megcsinálni!~lusta~
Amúgy ma rendbe szedem a DVD-ket,kategória szerint szétválogatom,meg leportalanítom,meg ilyenek!Ja meg írok egy listát Eszternek,mert már 1000 éve ígérem!^_^

No de,először is kimegyek tolok egy szipkát,azután megcsinálom a forró (hmmm) citromos gyógyitalom,és a dvdket csak akkor csinálom ha a szerelmem felkel!
Addig nézek nektek képeket a filmről!Pill...hamarosan re!:)

9:41 van!Gyógyitalom iszom,képek lementve!
Cigizek egyet és csapatom ide fel a képeket!:)

Először is pár háttérkép!:


Íme!Filmajánló képekben:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése