2009. október 24., szombat

Szombat:Megyünk shoppingolni!:D

9:26 van!Fogalmam sincs mikor keltem,talán olyan 8 körül!Most ittam meg az utolsó korty kávémat!

Na és kit találtam fent MSN-en???
Dobpergés..........a húgom,akivel már vagy 3-4 éve nem beszéltem!De azt hiszem most sem megyek vele sokra,mert még arra sem méltat,hogy visszaválaszoljon!Pfff...
Nesze neked családi kötelék meg minden ilyen hasonló baromság!
Ez,hogy most ráírtam beszélgetést kezdeményezve,olyan mint halottnak a csók,vagy pofon a szarnak!
Nem is értem minek próbáltam meg,már a kattintás pillanatában tudtam,hogy ez lesz!Viszont senki nem mondhatja,hogy nem próbáltam meg!Nekem legalább egyenes a gerincem,és kihúzhatom magam!
Tudjátok,az a legnagyobb baj,hogy túlságosan anyám hálójában van a húgom,azaz mivel anyám így áll hozzám(jóformán sehogy),a családi béke megőrzése végett,és az otthon melege vonzásában,ez a kis szaros is ugyanezt csinálja!Szánalmas!
No de már hozzászoktam,sírtam emiatt iszonyat sokat,és önmarcangolást is végeztem!De már felnőttem,és keménnyé tett ez a dolog!Szóval nemhogy egy könnycseppet sem ejtek,de még rossz érzéssel sem tölt el ez a dolog(na jó egy kicsit igen),de nem vagdosom fel az ereimet!

9:37 van!Még mindig kuss!Pfff...
Amúgy nehogy azt higgyétek,hogy én nem próbálkoztam visszakerülni a családi fészekbe!Én próbáltam nem egyszer,de az én drága jó anyám tudomást sem vesz rólam!Mert iszonyat makacs(tőle örököltem),és belehalna ha meg kéne hunyászkodnia a rossz döntése miatt!Szóval inkább,marad a kis burkában és ott küzd a saját lelkiismeretével(nagyim véleménye szerint,mert ő már csak ismeri a saját lányát)!Megérdemli!De tudjátok mit,LESZAROM!A lényeg hogy a nagyim,a nagypapám,és az apukám szeret!
Na meg persze az "új" családom!
Most már tudom,hogy ők(húgi,muter),ezzel sokkal többet veszítenek mint én,majd megbánják,de akkor engem nem fog ez a dolog érdekelni!
~érzéketlenné vált a témában~

9:45 van!Válaszolás nélkül kilépett,vagy láthatatlan lett msn-en!
Na ezzel sem próbálok meg többet pofázni!Hagyom,hogy gyáván megfutamodjon!Nem is vártam többet!Csak azt hittem(őszintén),hogy talán már ő is felnőtt!De be kell látnom,hogy NEM!

Mindegy,ez a sikertörténet nem is érdemel több szót!
A lényeg,hogy szeretem az új családom!
Na meg persze:
Szeretem a NAGYMAMÁM,a NAGYAPÁMAT,és APUKÁMAT!

Szerelmem,és téged,ISZONYAT DURVÁN LOVEollak,és köszönöm,hogy mellettem vagy!:)

Most viszont megreggelizünk,és megyünk shoppingolni!Juhéééééé
Veszünk a szerelmemnek új gatyát(farmert),de azért picit remélem,hogy én is kapok valamit!^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése