2009. október 26., hétfő

Hétfő:Pokoli vonzásban!O_O...

7:46 van!Jaaaj de nagyon nem akarok menni a pokolba!4 nap kihagyás után,meg kell fosztanom magam a relaxtól!Mehetek abba a koszfészekbe,sok baromállat közé!Ja és,hogy még jobb legyen a kedvem még Hömpike is lesz már(szabin volt),szóval még őt is viselhetem el egész nap!Büüüáááááá..........

Viszont a tegnapi napunk is tök jó volt együtt!^_^
Nagyon sokat sétáltunk,szerelmesen,kézenfogva!Erre-arra kis utcákon,nagy utcákon,hülye bringásokat és túristákat kerülgetve!O_o
Aztán kilyukadtunk a Mammutnál,ettünk étteremben(olyan 3 évet ünneplős kajálás)szerelmem (gigaméretű)rántott húsit evett,én pedig halat,hmmmmm nagyon fincsi volt,a pincér is tök jó fej volt,meg kedves!Jattoltunk is rendesen!:)
Aztán majdnem kipukkanva hazaindultunk!Tök romantikus volt az egész nap!Sokat beszélgettünk meg,vágyakozva játszottunk a saját lakás gondolatával!
Jaj...már alig várom,hogy csak kettesben legyünk a saját kis otthonunkban!Maximum 4 év és célba érünk!Csak már ott tartanánk!:(

Miután haza értünk,tv,kaja és én totál beálmosodtam aztán be is aludtam!
Szerelmem nem tudom meddig tvzett!Ahogy ismerem tuti sokáig!:)

8:01 van!Nem akarok menni a pokolba!Egyedül az éltet,hogy holnap ismét szabadnap!Ismét kettesben lehetünk,romantikázva!
Az a jó amúgy,hogy tök jól jött ki nekem most minden szabadnap meg ünnep!
Ez a 23a is,csütörtök volt a heti szabadnapom,péntek volt 23a és szabad 7vége,ezáltal 4 nap egybe!Királyság!:)
A most következő ünnep,pedig pont a dolgozós 7végére esik vasárnapra(nov.1),szóval a halottak napja miatt ugrik a vasárnapi meló,mert szabadnap lesz!Ááááá....tök zsír!

Amúgy ezen a 7en lesz a céges karácsonyi buli is!Október végén...?...,tiszta gáz,ráadásul azért 31én,mert másnap ünnep és a kedves kollégák így nem maradnak ki melóból,mert ki tudják a részegséget pihenni a halottak napján!
Mondjuk ha elmennék a céges bulira,amire természetesen nem fogok(fúúújjj),akkor szombaton is előbb leléphetnék a pokolból!De annyit nem ér,inkább bent vagyok +2 órát,minthogy jópofizzak meg nyáladzak egész este minden fejesnek,meg mindenkinek!Kösz...kihagyom!Ráadásul valahol a picsában Rákosbasznádon lesz valami tróger,művelődési házban!!
Merthát ugye az volt olcsó!Jellemző!Pfff....

Inkább hazamegyek összekapom magam,és elmegyek a szerelmemmel valahova,mittudomén kávézóba,étterembe vagy valami király alter' helyre,és akkor legalább azzal vagyok akit szeretek!
Nem képmutató nyomorultak között!Mert hát olyankor megy a rózsaszín köd vetítése rendesen,hogy értetek van,meg juj de királyok vagytok meg mindenféle nyomi kamu!
Szóval,megy a halál!Inkább tespedek itthon!:)

8:20 van!
Most viszont megyek,rendbe szedem magam,meg megcsinálom a kajám,a változatosság kedvéért ismét zöldség!
Ja meg persze megpróbálom rávenni magam,hogy elinduljak!Majd 11kor,de az még messze van hál'istennek!
Na legyetek rosszak!Majd érkezem....holnap!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése