2009. október 29., csütörtök

Csütörtök:Haza akarok jönni pedig még el sem indultam!O_O

7:56 van!Nemrég keltem,kávézom,és ma 11re megyek!
Pedig iszonyat nincs kedvem menni!Már most itthon akarok lenni!Már a felkelés pillanatában erre gondoltam!

Fújj,basszus egyre jobban eluralkodik rajtam az érzés,és a gondolat,hogy melóhelyet kell váltanom!Nem bírok ott dolgozni,elegem van!
Kötelezve van az ott töltött óraszám,szotyi pénzt fizetnek!Jóformán állandóan ott vagyok a pokolban,és ebből már tök elegem van!
Ráadásul felőrli az idegeimet az a sok barom nyomorult vásárló!Plusz a kollégáim felét utálom!Szóval ez igazán biztató,nem?!

Úgy vélem itt az ideje váltani,mielőtt kipurcanok idegileg!Ha felkelek,már hánynom kell a gondolattól,hogy ott leszek abban a koszfészekben 8 órát vagy többet!Böööüüüááááá....
Mert mostanában egyre többet kell bent lenni,mert ugyebár meg kell lennie a kötelező óraszámnak,kamuzza állandóan a Hömpi!
Ha meg túlmész a kötelezőn(túlóra)azt meg természetesen nem fizetik ki,válság van!Meg tuti a hazug Hömpi be sem írja,mert azért őt cseszik le!
Szóval mivel az új rendszerhez csak neki van kódja ezért le sem tudjuk ellenőrizni,mit faszkodik állandóan össze!

No mindegy,nem is idegesítem magam fel,mert még lerobban a fejem a nyakamról!
A lényeg,hogy elkezdek új melót keresni,mert tele a hócipőm,mindennel és mindenkivel!Pfff....
Utálom ezt a céget,hánynom kell tőle,rohadt surmó szemetek!De amúgy azért rossz nekünk,mert köcsög magyar vezetőség van,akik meg kaparják vissza a lóvét,nehogy 10Ft is kárba menjen!Külföldön,megfizetik az alkalmazottakat,csak itt nem,mert a fejeseink,azzal büszkélkednek a külföldi vezetőségnek,hogy milyen ügyesen takarítanak meg pénzt,ebben a válságos időben,de persze azt nem mondják el nekik,hogy úgy tartják vissza a pénzt,hogy tőlünk elveszik,és ezzel spórolnak!Rohadékok!
Én 3 éve vagyok ennél a nyomorult cégnél,és 1x sem kaptam még fizu emelést,szerintetek??!!
Mindig csak levesznek,meg elvesznek,de hogy hozzá adjanak?!
Az már fizikálisan fájna nekik,bezzeg ha tőlük vennék le!Jaj de ki lennének bukva!
Ezért ma nem is csinálok semmit!Haljon meg mindenki,most,ott,ahol van!Kínok közt!:)

SZOPJANAK FASZT!!!!!!!!!

~iszonyat ideges,és alpári~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése