2009. november 5., csütörtök

Csütörtök:Mikor esne,ha nem ma??!!

8:16 van!Kb 8 körül keltem,és most már kávézom!
Sorry,hogy nem írtam már egy hete,de nem vitt rá a lélek,meg lusta is voltam!
De különösképp érdemleges dolog nem is történt velem csak tegnap(szerda)!

Tök király,Szilágyi Zoé(festőművész nő),csinál rólam egy képet,wíííí már tök várom!Azt,hogy mikor készül el vele,meg hogy mikor kapom meg azt nem tudom,de iszonyat,hogy mennyire várom!^_^
Még soha nem csinált rólam senki festményt(nem tudok róla)szóval,totál kíváncsi vagyok!Jaaaj meg nagyon várom,már most keresem a legjobb helyet a szobában!
~izgatott~

A másik legszuperebb,hogy állok tegnap a kasszában,életuntan és halált várva!
Egyszer csak felnézek,és látom a nagymamám!
Tök jó,úgy örültem neki,hogy az valami hihetetlen!Be kell,hogy valljam,hogy már húsvét óta nem láttam!Szóval gondolhatjátok mennyire örültem neki!
Tök sokat beszélgettünk,legalább 1 órát,de ez az idő olyan gyorsan elszállt!Brühühü....
Hál'istennek Hömpi épp valahol kumizott,szóval nem zavart meg minket a beszélgetésben!Eszter barátnőm pedig tudom,hogy szeret,úgyhogy tudta,hogy nekem ezek a pillanatok milyen fontosak,ezért nem szólt!Hála neki!:)

Megtudtam egy csomó új dolgot tőle,a hülye anyámról,meg az úgyszint hülye húgomról!Apukámról és természetesen a nagypapámról!
Sajnos volt haláleset is a családban,Feribácsi meghalt,szóval majd gyújtok neki gyertyát a hétvégén!Anyám meg a húgom változatlanul eszetlenül nyomja az elméletet,miszerint nem akarnak beszélni sem velem!De....leszarom!
Ja meg húgomat anyám már eltartja 1 éve,mert azóta nem dolgozott egy pillanatot sem!Csak mereszti a picsáját,meg csak kutyázik meg macskázik!Hát mit mondjak 23évesen,nem valami életrevaló meg talpraesett!Pffff....szánalom!
Apukám vett egy új verdát,eladta a régi autónkat(20 éves opel omega,égkék)amit sajnálok mert szerettem!És vett helyette egy Hondát ami fekete és 2-3 éves,de csak ennyit tudok róla mert a mamám annyira nem ismeri az autókat!

A nagypapám is jól van,csak fáj a háta,mert le sem lehet lőni annyit melózik!
Meghát nagymamám is,aki mindig mindig megy,dolgozik,házimunka,háziállatok...stb....stb...
Szóval mondtam neki,hogy relax.....pihenés,ne vigyék túlzásba a munkát,mert pihenjenek,meg nyugi legyen!Mert nekik már nem kell melózni!
De tudom,hogy nem bírják ki,hogy ne csináljanak valamit!Mert nekem nagyon dolgos kis nagyszüleim vannak!Akiket IMÁDOK!!!!!!!!

Megbeszéltük nagyimmal,hogy valamikor mostmár tényleg lenézünk hozzájuk,mert tényleg iszonyat rég voltunk!Én szívem szerint most hétvégén mennék,csak remélem megjön a fizu,mert attól függ az egész!Mert anyagilag kissé kezdünk kifogyni!Szóval nagyon reménykedem,hogy ma vagy holnap kapunk lettát,de amilyen mázlink van tuti nem!

Most viszont megyek,és kitalálom a mai szettem meg a hajammal is kezdeni kéne valamit,mert leginkább egy szénaboglyára hasonlít a fejem!Jaaaa,nem is mondtam,a nagyimnak nem tetszett a fekete hajam,de mostmár mindegy,majd egyszer lenövesztem!

Majd valamikor RE,ígérem most nem hagyok ki egy hetet!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése