2010. január 12., kedd

Kedd:Rég nem írtam már,hiányoztam ??

8:43 van!Csáá mindenkinek!
Azon gondolkodtam,hogy nagyon rég nem írtam már,és hogy hiányzik e nekem vagy másnak,az hogy én ide írogatok!
Véleményem szerint senkinek,nem tűnik fel,hogy most történt e itt változás!

Ja amúgy mindenkinek B.U.É.K!!
Ez az év sem lesz másabb mint a többi!Unalmas,szürke munkával teli hétköznapok fogják váltani egymást!Hűűű de jó!
Évről évre szarabbul él mindenki,a barom válságot(ami már rohadtul NINCS),azt rajtunk verik még mindig le,és ez a fő mentegetőzési indok!
A lakás előtakarékossági még mindig minimum 3 év!Szóval elég szar a dolog!

Múlt héten volt egy halottunk,aki kiugrott az 5ről,szerintem drogos volt,de bővebben a dologról Midian(Erika)blogjában!
Nekem nem nagyon van kedvem erről írni,mert örülök ha elfelejtem ezt az egészet!Aránylag egész jó úton vagyok már,ez ügyben!

A meló ugyanaz a szar,sok idióta barom állat vevőkkel,mert kiárusítás van,költsük el az összes maradék pénzünket!Még hogy válság.....pffff.....nagyobb bevételeink vannak mint az ez előtti években,meg mint karácsonykor!Hihetetlen,de hogy megfizetnének minket???!!!

Elegem van mindenből,és mindenkiből!Semmi értelme annak a vegetációnak,ami történik velem(lünk)!Hiába fizetjük a Fundamentát,semmi jövőképem nincs!
És ez nagyon rossz érzés!Azt érzem,ha nem lennék,fel sem tűnne senkinek,és semmiféle hiányérzetet nem váltanék ki senkiből és semmiből!Kivétel 1-2 ember!
26 évesen vágyom az egyedüllétre,mármint a szerelmemmel együtt!
Saját lakást szeretnék és nyugalmat!Semmi másra nem vágyom,csak erre!
Nem kérek sokat szerintem az élettől,de ezért cserébe felőröl az élet,és tönkretesz!

Itthon is szuper a hangulat Icu össze van veszve a szerelmemmel,sziporkázó a hangulat!Én pedig homokszem vagyok a két őrlőkő közt!Mert hallgathatom az egészet!Mindenkinek megvan a saját igaza,én pedig totál nem akarok belefolyni,mert azt utálom!

Teljesen beleuntam az életbe,ki akarok szállni,elég!
Semmi életörömöm nincs,állandóan csak a negatívumok,és a küszködés!
Ha egyszer elérem az álmaimat,akkorra már roncs leszek,és nem tudok majd neki örülni,hiába értem el,kínok meg nyüsszögés után!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése